Facebook-paus

Nej, nu stänger jag av aviseringarna till alla vår fina grupper. Jag orkar inte se all skit som kastas till höger och vänster och den sandlåda som uppstått, från alla håll. Jag behöver en paus.

Jag hade hoppats att det skulle lugna ner sig, men så blev det inte. Så fruktansvärt tråkigt, denna grupp har varit ett så stort stöd för mig, för många, och nu är allt bara skit. Jag kommer sakna alla fina människor, men jag förstod aldrig vad som hände. Jag läste allt, men jag förstår ändå inte? Helt plötsligt började alla bete sig som jag vet inte vad. En liten snöboll blev till ett gigantiskt snöbollskrig. 

Nej, tack för mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0