Nu är glada julen slut slut slut

Jag hade föräldradag på dagis idag och där var det julgransplundring på samlingen. Herregud vilket fantastiskt jobb de gör förskolelärarna! Jag är van att bara ha koll på ett barn, så att ha koll på flera stycken samtidigt är inte det lättaste... 

Det är underbart att få möjligheten någon gång per termin att spendera dagen med mitt barn och hennes vänner och se vad de gör hela dagarna, men shit! Helt, totalt slut. Nej, jag håller mig till att arbeta med vuxna tror jag, det är mer på min nivå. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0