Popcorn!

Det blev ett sent jobbskift idag, jag var hemma vid halv åtta, åt varma mackor till middag pch popcorn till efterrätt. Det är sånt jag kan göra när jag inte har ett barn att ta hänsyn till. Det gäller att se det positiva i allt. 




E ska för första gången sova två nätter på raken hos sin pappa, det gör ont i mammahjärtat. Men kul för henne. Jag snodde med henne lite tidigare från förskolan idag istället. Vi gick med mormor och fikade på stan. Jobbade bort lite timmar på kvällen sen så vi kan mysa mer nästa vecka. Det är kanske bara att vänja sig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0