Fina lilla Alfred

Han var så himla söt, världens finaste lilla Alfred. Så söt mun och så gosiga kinder. Så fin! Och han kommer aldrig få bli stor. Vi kommer aldrig få se hans ögon, aldrig se honom växa upp. Aldrig få veta vilken slags människa han skulle blivit.

Jag tittar på hans bild och kan inte förstå att jag skapat något så vackert, att vi skapat något så vackert.

Jag kommer aldrig få hålla i honom igen, aldrig få höra honom skrika. Han kommer aldrig få lära sig prata, aldrig lära sig gå. Han kommer aldrig få sitta i en gunga, lära sig cykla eller bli kär. Han kommer aldrig få göra någonting. Bara ligga där i sin kista och tillslut bli ett med jorden.

Enbart på grund av slarv.



Kommentarer
Stina

Jag finner inga ord... ryser när jag läser det du skriver och tänker att det är så fruktansvärt orättvist att någon ska behöva gå igenom nåt sånt här. Jag tänker ofta på dig, på er. Kram! /Stina (Stinis83)

2012-04-08 @ 20:07:56
URL: http://baralitevi.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0