Förfrågan på sten skickad

Så, nu är stenen beställd. Eller i alla fall en förfrågan skickad. Sedan återkommer de väl för att får ritning på stenen eftersom vi ska ha en special som inte finns med i katalogen. Det känns rätt i alla fall, ja så rätt som det nu kan kännas när det är ens barns gravsten... Vi får väl se när vi får tillbaka offerten hur den kommer se ut.

Jag och mamma tänkte gå och göra lite påsk hos Alfred idag. Köpa någon påskblomma och lite påskris kanske. Jag vet inte, jag är så dålig på sånt där. Vi får se vad vi hittar helt enkelt.






Kommentarer
Jessicka

Jag och O var till Alfred och lämnade en påsktupp igår fm...Ni kommer få till det fint där med lite påskpynt. Åh, det är så tragiskt att måsta gå dit och göra det bara, han skulle ju vara med Er...fina pojken.

2012-04-03 @ 12:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0