Stjäla från en grav

Så arg jag blir! Hur kan någon stjäla från en grav? Nej, ingen har stulit från Alfreds grav, än kanske jag ska tillägga, men en på ett forum jag är med i har blivit av med grejer två gånger. Jag fattar inte! Varför? Gör man det bara för att förstöra eller vad? Tycker man att det är kul? Jag ser inte det roliga, vad är det som är så roligt med att stjäla från en sörjande eller den döde? Nej, jag fattar verkligen inte. Ska man behöva märka sakerna och sen gå runt och leta på alla gravar om det man saknar finns där för att någon är för slö för att gå och köpa saker själv? Har folk ingen respekt överhuvudtaget längre?! Jag blir så j-vla arg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0