Där försvann den lusten lika fort som den kom

Jag tänkte ju försöka ta upp studierna igen nu under hösten och satte mig ner idag för att ta tag i det, men det uppstod bara en massa problem så jag tappade sugen igen. För det första fanns jag inte med på kurslistan så jag kan inte registrera mig, vilket jag blev lovad i våras inte skulle vara några problem. Så nu måste jag vänta på mailsvar så jag verkligen får läsa kursen, vilket jag ska få göra eftersom jag bara har ett studieuppehåll. Jag kunde inte ens söka kursen enligt programansvarig, eftersom jag varit registrerad på den en gång. Sedan lyckades jag i alla fall hitta kursen i högskolerummet, går in och kikar och ser att det helt plötsligt ska vara minst en obligatorisk träff på plats i Falun, vilket det inte var förra terminen och vilket inte heller framgår av kursplanen. Jag har verkligen ingen lust att åka dit och träffa massa folk och så måste jag lösa det med jobbet och boka biljetter och så vet jag inte ens om jag får läsa kursen... Och träffen är dessutom redan den 28 augusti, dvs. om två veckor.
 
 
Hoff, det blev jobbigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0