Mac eller inte Mac?!

Jag är så jäkla sugen på att köpa en Macdator. Min dator sjunger verkligen på sista versen, kabeln är tejpad för att hållas på plats och ibland får jag sitta och hålla i kabeln för att den inte ska trilla ut. Det fungerar inte riktigt när jag ska börja plugga igen. Jag vet inte riktigt varför jag vill ha en mac, men jag är jäkligt sugen. Har bara fått för mig att det ska vara bra, gillar ju min iphone så. Det enda problemet är väl att mina spel inte fungerar på Mac, hur ska jag klara mig utan Sim City 3? Visserligen släpps 5:an i mars och den kommer på Mac, men kan den slå trean? Hmm..
 
Jag måste fundera lite till. Det enda jag vet är att jag inte ska ha en Acer, Acer är bara skit!
 


Kommentarer
Emma

Jaha har haft min Mac i ca 5 år. Jag har aldrig haft några problem med den, utom att jag fick köpa en ny laddade för en månad sen. Den är lätt att använda och jag har aldrig haft ett virus. Men lite dyra är dem ju. Helt klart värt det för mig ändå

2012-08-22 @ 09:41:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0