Nervös

Jag tänkte byta headern häromdagen, men när jag läste hur man gjorde råkade jag visst hoppa över något kapitel så bilden hamnade på sidan istället. Nu får det vara så, helt enkelt. För ett tag.
 
Det blir inte så mycket skrivande här när jag jobbar helg märker jag, lagom slut. Tänkte ha en lugn hemmakväll igår och lägga mig tidigt, men vi for iväg till några vänner för att titta på film och innan filmen var igång hade klockan slagit 23. Så den tidiga kvällen blev till klockan ett. Med uppstigning klockan sex fick jag ungefär fyra timmars sömn, så ikväll blir en tidig kväll! Imorgon är det upprop för eleverna och jag är väldigt nervös redan nu. Lektionerna börjar inte förrän på torsdag och då lär jag ha panik. Hjälp vad har jag gett mig in på?! Det ska bli så roligt men jag är samtidigt rädd. Rädd att jag inte ska klara av det, rädd att jag inte är redo. Rädd, rädd, rädd...
 
Men åh, vad det ska bli roligt!
 
En förändring, precis vad jag behöver just nu. Få göra något annat, något jag verkligen vill göra. Det har varit så roligt att planera lektioner, jag hoppas det blir lika roligt på själva lektionerna. Det blir en spännande morgondag helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0