Sammanbrott och nya tag

Igår var en riktig skitdag! Vi hade föreläsningar på Praktiska hela dagen och på eftermiddagen någon form av coach. Vi fick en uppgift att välja en målsättning och sedan skulle vi jobba i par och hitta delmål till slutmålet. Jag har lite svårt att planera mitt liv längre än till morgondagen, så den uppgiften var lite svår för mig. Jag vet inte riktigt vad det var, men det blev lite för nära hela grejen så jag började gråta. Sen skulle ju självklart coachen veta varför jag grät och då brast det totalt. Det var inte så jäkla kul andra dagen på jobbet, men jag tror att chefen förstod.

Jag tror att det kan vara lite stressen med ett nytt jobb och sedan dessutom att det är Alfreds sexmånadersdag imorgon. Det blev lite mycket helt enkelt. Och uppgiften blev lite för personlig. Men idag mår jag bättre.



Kommentarer
Jessicka

Hej!. Länge sedan jag kommenterade dig men du finns alltid i mina tankar och bloggen den följer jag varje dag.Stort Grattis till ditt nya jobb. Det kan vara skönt att göra något helt annat, nu när livet tog sig en helt annan vändning.Imorgon är det 6 månader sedan kusin Alfred lämnade oss. jag ska till honom och lämna ett par fina saker jag hittat på semestern.De kommer passa till honom. Kram. / J

2012-08-23 @ 19:55:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0