Lillasyster eller lillebror?

Vad konstigt att kommentarerna inte syns. Jaja. Alla gissade på en flicka, nu blev jag nyfiken, varför tror ni det?

Allting såg i alla fall jättefint ut, men bebis ville inte ligga still och inte synas på bild, en riktig liten vilding! Barnmorskan visade till och med hjärnan och förklarade hur den ser ut om det skulle tyda på exempelvis ryggmärgsbråck. Och hon hade läst min journal! Jag blir positivt överraskad varje gång.

Barnmorskan var inte helt säker, men hon trodde i alla fall på en flicka. Hon hittade ingenting som tydde på något annat i alla fall, men bebis kan ju ha gömt delarna också. Haha, man vet ju aldrig. Min känsla har dock också sagt flicka, men vi får se om nästa ultraljud visar något annat.

Nu börjar det kännas verkligare och verkligare. Det är fortfarande alldeles för många månader kvar, men snart kanske jag kan börja tro på det här.

Lilla skruttan!




Kommentarer
Lotta

Vad härligt Jenny och Patrik
God jul och gott nytt år på er
Kram Lotta

2012-12-18 @ 06:42:35
Katrin

<3

2012-12-19 @ 11:06:20
URL: http://fnoffenochqatteriin.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0