Hotelldjungel

Har suttit nu i flera timmar och försökt hitta hotell, men jag kan inte bestämma mig. Vilket område vill vi bo i? Vill vi ha frukost inkluderat? Osv. osv. Nu tror jag att jag har bestämt mig för tre hotell, så då är det bara att välja vilket av de tre det blir. Om det är någon som har ett bra hotell att rekommendera i Paris till en inte alltför hög peng och gärna centralt så får ni gärna skriva en rad, för nu ger jag upp för ikväll. Ögonen går i kors och hjärnan går på högvarv av all information.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0