Resan bokad

Det blev Paris tillslut, efter att även ha varit inne på New York där ett tag. New York hade varit jäkligt häftigt, men bara resan Kiruna - New York tur och retur skulle gå på ungefär 20 000. Jag ska lätt åka till New York någon gång, men då får det blir när vi är ute lite mer i god tid så vi kanske kommer undan billigare. Tyvärr är det resan Kiruna-Arlanda som är så jäkla dyr. 6000 för oss två, och då kostar Arlanda-Paris 5700:-.. Visserligen hade vi kunnat ta oss billigare till Paris, men nu får vi flyga direkt med Air France, istället för mellanstopp och väntan och då är det värt att betala mer. Det stod mellan New York, Paris och Berlin, P fick välja och då blev det Paris. Jag åker gärna dit igen trots att jag var där i fjol, det finns nog en massa mer att upptäcka och fler hus att fota. Och på en hel vecka hinner vi nog med en hel del roligt. 
 
 
Nu ska jag bara hitta ett trevligt hotell också.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0