Ut och resa

Jag sitter och tittar på semesterresor. P vill inte åka till Malta eller något annat "solland", så nu har vi några andra förslag på resmål. Just nu är vi inne på att åka och titta på OS i London, det tror jag hade varit skitkul! Det finns en hel del bra hotell kvar till ett hyfsat pris, men då tillkommer ju de olika grenarna vi vill se. Vi tittar lite på det nu i alla fall, men annars funderar vi på kanske Paris eller Berlin. Paris var jag visserligen till i fjol, men det är ju underbart vackert. Berlin och London har jag aldrig varit i, har alltid velat åka till London, men jag vet inte om OS är rätt tid, alldeles för mycket folk överallt. Det är i alla fall inte läge om man inte kan gå och titta på någon sport. Ska kika runt lite, men någonstans åker vi, det har vi bestämt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0