Det gick bra

Mötet igår gick bra. Jag var på väg att vända i dörren, men jag tog mig in i alla fall. Tyvärr började jag gråta när jag fick kramar, vilket inte var någon överraskning, men sen gick det bra. Som med allt annat är det skönt att ha det gjort. Jag vill försöka ta mig tillbaka till verkligheten så gott det går, och för varje steg bakåt går jag två fram. Det låter som en klyscha, men det är så det är. Jag måste hitta saker att fördriva tiden med och jag vill hitta tillbaka till glädjen igen. Styrelsearbetet är roligt och jag vet att jag är uppskattad, därför vill jag ändå tillbaka så fort som möjligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0