F-n vad jag blir förbannad!

Tydligen går ryktet på sjukhuset att Alfred dog av ryggmärgsbråcket och inte av förlossningen, vilket är sanningen. Nu vet jag inte vem som har sagt det och varför, men jag blir förbannad. Försöker de skylla ifrån sig eller vad? Och varför skulle han dött av ryggmärgsbråcket, det var ju yttepytte, det sa de ju själva?

Ja, det är ju kul att den eller de som sagt det tydligen vet mer än oss som tagit del av obduktionsrapporten. Om de inte vet kan de väl hålla käften istället för att sprida ut felaktigheter.

Nej, Alfred dog inte på grund av ett ryggmärgsbråck. Han dog på grund av en barnmorska som inte gjorde sitt jobb och på grund av den obefintliga sjukvården här uppe. DET är sanningen, och ingenting annat!



Kommentarer
YLva

Folk tror de vet så jävla mycket och folk tror att bara för att man "vet" något så har man rätt att dela det med andra. Blir ledsen att läsa detta, men inte förvånad. Att du ska behöva försvara dig mitt i sorgen, försvara din son! Jag vill bara slåss för din skull.



Hör gärna av dig, jag i vill gärna träffa dig! Vet att jag tjatar, men jag hade velat att någon tjatade lite på mig i början, då jag hatade i princip hela världen.



All styrka till dig! Kram

2012-06-03 @ 23:07:57
URL: http://ylvaeatworld.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0