Festival och lite sommar

Här är det festival i helgen. P har precis gett sig i väg på förfest för att sedan gå ut i vimlet. Själv tänkte jag titta färdigt friidrotten, slå på en film, äta lite gott  och gå och lägga mig tidigt. Upp och jobba kl 7 imorgon bitti, liksom söndag. Jag hade nog inte gått även om jag varit ledig, är verkligen inte sugen. Funderade på att kanske gå en sväng imorgon, men helt ärligt tycker jag inte det är värt pengarna. Festivalen brukar vara kul, men mycket folk är inte riktigt min grej just nu, lägger mig hellre med filten i soffan med lite jordgubbar och choklad. P var inte heller sugen, men jag övertalade honom att i alla fall gå imorgon eftersom hans barndoms idoler Europe spelar, så då blev det att han gick även idag.
 
När jag ändå sitter vid en dator tänkte jag passa på att bjuda på lite bilder från sommaren som kom och gick i lördags, någon sa att det snöade igår, men vi hade ju i alla fall en fin dag.
 
Mmm, mjukglass!
 
På innergården
 
Nej så varmt var det inte att man kunde gå barbent.
 
En ensam liten maskros som kämpat sig fram ur asfalten. Med en symbolisk cigarettfimp gömd bland bladen.
 
Jag hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg, vad ni än har för planer. Mina planer är som sagt jobb och det känns som en lagom helg för mig just nu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0