Fortfarande ingen app

Det börjar bli fruktansvärt irriterande nu att appen inte fungerar, eftersom jag inte kan lägga ut bilder och det är väldigt jobbigt att skriva via safari. Ett yttepytte problem egentligen, men om man vill skriva och behöver skriva så är det irriterande. Jag orkar inte slå igång datorn helt enkelt. Tänkte skriva ett inlägg om helgen med lite bilder, men eftersom vi hade besök till fotbollen (Italien-England), kändes det lite fel att slå igång datorn. Min dator fungerar inte heller utan kabel och kabeln räcker inte till sängen så det får bli en annan dag. 
 
Nej, egentligen kunde jag inte bry mig mindre, men det är tråkigt att inte kunna skriva inlägg när jag vill. Bloggen blir väldigt lidande av det. Och väldigt tom på bilder. 
 
Alfred fyllde förresten fyra månader idag ( igår). Grattis hjärtat! 


Kommentarer
Nilla

Nej jag bloggar inte i heller pga appen orkar nätt och jämnt vara inne på safari det är skitjobbigt

2012-06-25 @ 08:19:44
URL: http://Niillis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0