På resande fot mot hemligt slutmål

Nu har jag bytt färdmedel från tåg till buss och det är ungefär fyra timmars resande kvar tills jag är framme. Tyvärr kan jag inte tala om vart jag ska eftersom jag inte vet vilka som läser. För någon är det nämligen en hemlighet än så länge. Men spännande är det och förhoppningsvis blir det trevligt också. Imorgon får ni veta vart jag är på väg och vad jag ska göra där, men så länge får ni nöja er med en bild på mig som har sovit ungefär två timmar i natt.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0