Sjukling

Har gått och blivit sjuk med jävulskt ont i halsen, så jag var på Ica och köpte lite gott, och halstabletter (nej, jag vet att läkerol inte hjälper ett smack mot halsont, men de är goda). Tryckte i mig några Gott och blandat, men det var inte gott, jag blev sugen på ostbågar istället. Vete tusan om jag orkar gå till Ica igen dock, men för ostbågarna är det nog i och för sig värt det. Kanske jag även måste köpa en till låda med jordgubbar, eftersom P ville ha den för sig själv. Han slutade förresten med LCHF idag, han var alldeles för sugen på pasta och fick ont i magen. Jaja, det höll ju två och en halv dag i alla fall.

Jo, det blir nog en till vända till Ica, ostbågar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0