Spännande

Åh jag fick precis ett väldigt intressant jobberbjudande. Blev tidigare erbjuden det under sommaren, men eftersom jag har en annan tjänst blev det för jobbigt att kombinera. Nu visar det sig att de även behöver folk till hösten. Åh, det skulle vara så roligt! Några timmar i veckan och perfekt att kombinera med studier.

Jag har ändå haft funderingar på att säga upp mig eller ta tjänstledigt till hösten eftersom jag inte har samma ork som förut och måste jag välja får självklart studierna gå först. Det här är dessutom relaterat till mina studier och jag tror det skulle vara väldigt intressant. Tål att tänkas på och måste absolut kollas upp.



Kommentarer
Emma

Vad roligt! Och skönt att byta till något nytt. Tveka inte, macken går ju ingenstans

2012-06-14 @ 18:41:08
Jessicka

Spännande och jag tycker du ska hoppa på det. det är en utmaning och säkert jätteroligt och perfekt för dig när du kan jobba lite och sedan plugga resten.

2012-06-15 @ 09:43:52
Sandra

Det låter ju verkligen kanon bra! Kul att få prova på något annat också, som sagt så står ju macken kvar.

2012-06-17 @ 00:30:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0