Styrelsemöte

Jag ska på styrelsemöte på teatern idag, för första gången på fyra månader. Jag är nervös och jag vet inte riktigt vad jag känner. Är väl mest rädd för att någon ska fråga något, inte om hur det är med bebisen kanske eftersom alla redan vet, men fråga hur det är med mig eller så. Det är alltid så olika hur jag reagerar på de frågorna, ibland går det bra och ibland går det mindre bra. Jag har ingen lust att sitta och gråta under styrelsemötet, då går jag hellre hem.

Egentligen kanske jag inte är redo, men jag vill ändå engagera mig i något. Jag sa ju att jag ställde upp ett år till när jag fick frågan, så då är det väl bara att försöka. Jag vill ju och om jag klarar det vet jag inte förrän jag har försökt, så det är väl bara att bita ihop, gå dit och hoppas på det bästa, dvs. att ingen frågar något.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0