Dödsannons

Lillhjärtats annons var i tidningen idag, åh det känns så overkligt!


Kommentarer
Jessicka

Åh:(

Så ledsen.

Kan man läsa annonsen på nätet? Jag hittar inte det nämligen. Jag är inte hemma ju. Är i Sundsvall just nu...

2012-03-10 @ 15:26:54
Jenny

Nej, jag tror man måste betala för att kunna läsa tidningen på nätet, eller om man är prenumerant ska man kunna läsa den.

2012-03-10 @ 15:31:51
Jessicka



Den här har jag oxå hittat på fb och gjorde om den till Alfred. Tycker den var fin.



Uppe ibland stjärnorna - den klaraste så klart

Sitter våran Alfred & ler så rart



Han ser på oss med glädje och önskar han var mé

han ser på oss med glädje och viskar

..."gråt nu inge mer"



Han smyger in om natten

han smeker ömt våran kind

han smeker oss i håret

så mjukt som sommarns vind



när han sitter vid vår sida

han torkar bort vår tår

du vaknar till med vetskap

att vår saknad är ett öppet sår.

2012-03-10 @ 15:32:29
Jenny

Den var jättefin, tack!

2012-03-10 @ 15:37:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0