En "bättre" dag idag

Idag har faktiskt varit en ganska "bra" dag. Jag har lyckats hålla mig upprätt idag och inte haft fullt så ont i hjärtat precis hela tiden. Självklart blev det jobbigare fram mot kvällen, det blir det alltid. Förutom kvinnan från blomsteraffären var jag även in på Fonus och köpte en lykta och fick en kram där med. Det är jobbigt att få kramar, eftersom det alltid slutar med att jag gråter men samtidigt är det så otroligt skönt.


Var på kyrkogården med Alfreds farmor och farfar på dagen och lämnade blommor, lykta och en liten ängel. Jag och mamma var på minnesmusik i krematoriet nu ikväll och tände ljus för Alfred och sedan for vi en sväng till förbi Alfred och hälsade på och såg så det lyste. Det är verkligen otroligt vackert på kyrkogården när det är mörkt ute och alla ljus lyser, men fy vad det gjorde ont att lämna honom där i mörkret.


Usch , det ser så tråkigt ut där nu, men det är inte så mycket man kan göra innan marken tinar. Och just när han inte har någon sten heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0