En "normal" lördag

Varit ute på en skön promenad i solskenet med en vän idag. Jag behövde få komma ut lite och andas. Vi har ju suttit i lägenheten nästan en hel vecka i sträck, bara varit ute när vi behövt fixa saker och då har vi oftast fått skjuts dit vi ska. P ville ta en tur till bowlinghallen så då tänkte jag att en promenad skulle vara bra så jag slapp sitta här själv.

Härligt väder ute också.

Nu väntar vi på att mamma och pappa och bror ska komma med mat. Sen ska vi försöka göra något normalt som att titta på melodifestivalen. Ja, jag och mamma iaf. Pappa och P ska se hockey, fotboll och sen en film som pappa ville se.

Vi försöker i alla fall leva vidare.


Kommentarer
Pia mamma till Jessicka

Hej Jenny Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll med hög mysfaktor. Kram!

2012-03-03 @ 20:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0