Funderingar på gravsten

Sitter och funderar på gravstenen, men det är så svårt. Vi har bestämt formen och ungefär vilken typ av sten. Jag tror jag vet vad det ska stå också, men inte hur texten ska se ut. Sedan vet jag inte heller om vi ska ha någon figur på den. Jag ville det först, men nu vet jag inte, det blir kanske finare utan. Och det finns ju andra sätt man kan visa att det ligger ett barn där. Enklast möjligt kanske är bäst. Jag funderade faktiskt på hand- och fotavtryck, men jag tror jag sparar det till en tatuering istället. Hoff, jag vet inte. Jag vill ju att det ska bli rätt så jag inte ångrar mig sen. Just därför kanske det är bäst att göra den lite enklare, så kan man göra fint runtomkring sen. Jo, jag tror det.


Kommentarer
Jessicka

Förstår att det är mycket att tänka på, man vill ju att det ska kännas helt rätt och att man inte ångrar sig.

Idag på Nyhetsmorgon tv4 är det en intervju med en mamma som miste sin dotter som då var 15 månader gammal. kanske du vill se det på tv4play...? Hoppas att du inte tar illa upp för tipset, det är inte min mening.

2012-03-29 @ 14:45:40
Jenny

Jo, jag läste på ett forum att det hade varit imorse. Nej då, ingen fara. Kanske kollar det sen

2012-03-29 @ 15:06:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0