Tillbaka till verkligheten

Jag har sån ångest inför nästa vecka. Då måste vi börja klara oss själva. Min bror har åkt hem, mamma och pappa jobbar, ingen har tid att sitta här med oss hela dagarna. Och det är ju så det ska vara. Vi måste lära oss att vara själv, livet måste gå vidare. P ska försöka vara på jobbet några timmar och jag förstår honom, visst kommer det bli jobbigt att träffa alla, men det måste man ju, förr eller senare.

Det känns bara jäkligt jobbigt att behöva vara ensam några timmar, speciellt när P jobbar. Jag vill inte vara ensam med mina tankar, men jag vet att det är bra. Promenader, promenader är bra.

Vi kan inte stänga in oss här, vi måste leva vidare, vi måste ta tag i livet igen.

Men jag vill inte


Kommentarer
Jessicka

Visst måste ni tillbaka till verkligheten, men låt det ta tid. Låt det ta den tid som DU behöver för att känna att du klarar av det.Lycka till.

2012-03-04 @ 15:47:15
Maria

Tänker på dig.

2012-03-05 @ 11:05:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0