Studieuppehåll

Har suttit och skrivit lite jobbiga mail idag till skolan och sånt. Mina lärare skickade jag mail till redan förra veckan, men nu är det ju det här med studieuppehåll som måste tas tag i. Egentligen hade det varit skönt att ha skola så jag får något annat att tänka på, men jag tror inte jag skulle kunna koncentrera mig tillräckligt mycket för att klara t.ex. en grammatiktenta. Jag funderade på om jag bara skulle skippa de två delkurser jag läser nu och fortsätta på de sista delkurserna i april, men eftersom de sitter ihop så tror jag inte det är möjligt, då måste jag nog läsa om hela kursen istället. Får vänta på besked från utbildningsansvarige hur jag går till väga. Vill ju ha kvar min plats till nästa termin i alla fall. Hade det bara varit hemtenta och uppsats att göra så hade det varit lugnt, men jag har ju missat tentan och sen alla seminarier... Nej, det blir för mycket att tänka på på en gång.

Jag har ju dock en historiauppsats jag kan koncentrera mig på om jag behöver något annat att tänka på. Kan vara skönt när P börjar jobba nästa vecka och jag blir här ensam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0