Ensam

Jahapp, nu har jag lämnat av P och en kompis på flygplatsen, de ska till Göteborg och hälsa på en annan vän. Så vad ska jag göra nu? Ensam i fyra dagar. Ja, jobba såklart, men sen då? När inte jobbet distraherar mig längre? Jag funderade på att sova hos Ps föräldrar för att slippa vara ensam, men jag tror jag ska försöka sova själv, i alla fall en natt. Jag jobbar ändå till 23 ikväll, sen är det väl bara att gå hem och sova direkt, borde ju inte vara så svårt.

Nätterna är fortfarande svårast, dagarna går ganska bra, men kvällar och nätter är tunga. Och ensam har jag inte sovit sen innan Alfred dog, får väl se hur det går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0