Fortsättning

Kvinnan jag skrev om i förrgår, hon som fejkat sitt barns död och nästlat sig in i grupper där föräldrar sörjer sina döda barn, har nu blivit anmäld. Tydligen har hon sysslat med detta i flera år, i alla fall som minst från 2008, båda på familjeliv och andra sidor. Det stod om henne i tidningen för några år sedan, då hon fejkat att hon hade tvillingar. Dessa tvillingar var friska och levande och bodde i USA.

Det enda jag kan tänka mig är att detta är en väldigt sjuk människa i stort behov av vård. Varför gör man annars en sådan sak? Tydligen har hon dessutom ett litet barn själv, ett levande barn. Det är så tragiskt, så fruktansvärt tragiskt.

Just nu är jag väldigt glad att vi valt att inte lägga ut några bilder på Alfred, det är just sånt här jag varit rädd för. Även om Alfred bara ser ut som att han sover på de flesta bilder så vet man aldrig vad folk kan använda bilderna till. Har du en gång lagt ut en bild på internet så finns den ju där, för alltid. Jag hade gärna lagt ut bilder, för jag vill att alla ska få se hur fin han är, men jag vill inte att andra ska kunna använda bilderna och utnyttja dem till sina egna sjuka syften. Det är tråkigt att det ska vara så, att man inte kan lägga ut fina bilder på sitt barn för att man är rädd för att någon ska sno dem. Det gäller ju även levande barn självklart, men det är känsligare när de är döda. Det finns så mycket sjuka människor där ute tyvärr.


Kommentarer
Jessicka

3 månader idag - vi saknar dig fina Alfred!

2012-05-24 @ 05:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0