Hur f-n kan man fejka att ens barn har dött?!

Jag är med i en dold grupp på Facebook, en grupp för alla oss som förlorat våra barn som behöver någon att prata med, där vi kan prata ostört och utan någon som dömer oss. Tydligen är det nu en kvinna som blev medlem där i mitten av april, efter att hennes son "dött", som fejkat alltihop. Hon har snott en bild från internet på en pojke som föddes och dog 2006 och helt enkelt hittat på allting. De som var vän med henne på Facebook började fatta misstankar när hon skrev att även hennes äldre barn helt plötsligt dog igår. Man måste ju vara helt sjuk för att hitta på en sån sak!

Hur kan man utnyttja människor som går igenom helvete bara för att, ja vaddå, få uppmärksamhet? En otroligt sjuk människa.

Jag orkar inte ens bli arg, jag blir bara ledsen, väldigt ledsen. Jag förstår liksom inte vad man får ut av det. Varför gör man en sån sak?



Kommentarer
Ylva

Fy fan vad sjukt!

2012-05-22 @ 14:31:51
URL: http://ylvaeatworld.wordpress.com
Mikaela (sunshined/micksan på FL)

Det är ofattbart! Jag hade en kompis som ljög ihop en historia om hur hon var gravid, fick en pojke och sen att han dog (detta var i början av vår relation, jag lärde nämligen känna henne över nätet när hon bad mig hjälpa henne med en hemsida om hennes graviditet). Är ett hån mot alla som faktiskt förlorar sina barn på riktigt. Usch. Som tur är har hon inget i mitt liv längre att göra. Är sjukt att hon fick mig att tro på hennes historia...

2012-05-25 @ 00:13:27
URL: http://micksan.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0