Jag har blivit väldigt blödig

Jag gråter för allt nu för tiden. På jobbet i förrgår var det en kille som ville lämna tillbaka fem paket tobak, jag tyckte så synd om honom som inte fick det så jag höll på att börja gråta. Och när kollegans sambo kom in strax före stängning och ville ha en korv och jag precis slängt dem så höll jag på att börja gråta igen. Jag tror ju faktiskt inte att det var hela världen att han inte fick sin korv, men jobbigt var det ändå.

För övrigt så var det en bra dag igår, en lång dag, men det var trevligt. En lång resa för en tretimmars kurs, men å andra sidan tror jag inte att jag klarat en åtta timmars kurs heller. Sitta i åtta timmar och inte kunna gå undan någonstans, nej det är för mycket för mig just nu, men tre timmar var skönt. Innan kursen knatade vi på stan, Alfred fick en liten fågel som tittar ner på honom och en nalle som han ska få när det inte är så lerigt. Vi åt en god asiatisk buffé till lunch och snackade skit hela tågresan hem. Skönt att få skratta och vara lite "normal".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0