Lite blommor

Alfreds farmor har planterat lite blommor i min kruka, eftersom jag själv inte ens nästan har gröna fingrar. Någonting ska jag väl lyckas fixa dit när stenen är på plats i alla fall, men just nu är det fint sådär. Och vet ni vad? Hararna har inte rört dem!

Jag upptäckte även idag att det finns en handelsträdgård i Kurravaara som öppnar första juni, så jag behöver inte åka halvvägs till Gällivare för att köpa blommor. Kanske har de något annat fint där också. Det får bli en tripp dit någon dag och kika vad som finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0