Första natten avklarad

Första natten avklarad och det gick bra, det är tur jag har spotify i telefonen. Nu är det bara tre nätter kvar. Och dagar då förstås men de spenderar jag ju på jobbet, så det är ingen fara. Ska förbereda mig för jobbet nu och sen är jag där ungefär lagom till P kommer hem på söndag, bara hem och sova emellan. Ibland är det skönt med jobb.

Egentligen var det jobbigaste spökena, ja, jag är rädd för spöken. Jag är helt säker på att det spökar i vår lägenhet, så därför vågade jag mig aldrig till att gå till vardagsrummet och slå på teven, vilket jag annars alltid gör efter jobbet. Nej, jag gick direkt till sovrummet och la mig i sängen, under täcket med musiken på. Lite ensamt var det, men nu är första natten gjord, så det borde ju gå att klara resten också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0