Intervjun

Intervjun idag gick bra. Det var inte alls så jobbigt som jag trodde, jag trodde de skulle få bryta flera gånger, men det behövdes inte. Jag vet inte riktigt när inslaget kommer sändas, det blev inte ikväll. Intervjun med chefsläkaren i Synderbyn kommer i alla fall ske imorgon. Han ringde mig tidigare och frågade lite vad som var ok att säga och så. De ville även ha lite tid att redigera eftersom det är en så viktig sak.

Jag meddelar när inslaget kommer och förhoppningsvis kan jag lägga ut en länk för er som inte kan se det live. Det kommer finnas på webben.



Kommentarer
Evelina

Va bra!
Ja, lägg ut en länk, jag vill gärna se.

2012-11-29 @ 13:16:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0