Länken

Klippet ligger nu ute på Svt.se. Jag vet inte om det kommer sändas på tv ikväll, men jag antar det. Hon skulle höra av sig när det var klart, men det verkar hon ha glömt. Jaja.
 
Som vanligt med tv så hittar de på lite eget. Jag har t.ex aldrig sagt att min högsta dröm är att få barn, men det låter kanske bra att säga så på tv. För övrigt blir jag lite irriterad på läkaren som säger att ett ultraljud senare inte hade spelat någon roll. Hur tusan kan han veta det? Om han dog på grund av skadorna vid förlossningen och ingenting annat så är det väl ganska självklart att ett kejsarsnitt hade räddat hans liv. Och om vi inte fått ett snitt på grund av säte, ryggmärgsbråck och vattenskalle så undrar jag vad man i så fall får ett kejsarsnitt för?
 
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/nordnytt/vardfel-misstanks
 
 


Kommentarer
Evelina

KRAM!!!

2012-12-01 @ 08:49:09
Katrin

Åh! <3 Jag glömmer aldrig de där funderingarna i FL-tråden i februari, och jag glömmer aldrig när vi fick veta vad som hänt Alfred. Så fin han var! Kram!

2012-12-09 @ 19:38:45
URL: http://fnoffenochqatteriin.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0