Nordnytt

Jag fick en förfrågan på vårt forum i helgen om att skicka in vår historia till Nordnytt eftersom SVTs lokala nyheter över hela Sverige håller på med en serie om brister i förlossningsvården och ville ha tag på folk som är villiga att berätta sin historia. Jag var tvungen att fundera en stund, för det är inte lätt att sitta och berätta vår historia i tv, men jag känner att det är så viktigt att det kommer ut, så jag skickade ett mail. En kvinna ringde mig här för en stund sedan och de kommer imorgon, för att sända det senare på kvällen. P ville inte vara med i tv, men min mamma skulle iaf vara med som stöd.

Usch, vad har jag gett mig in på?



Kommentarer
Emma

Du kommer fixa det. Du är modig och stark som vågar och orkar. Det är ett viktigt ämne och alla röster behövs. Tänker på dig!

2012-11-27 @ 17:23:19
Jessicka

Det kommer gå bra, det är jag säker på. Som Emma skriver, det är ett viktigt ämne. Tänker på dig.

2012-11-28 @ 07:28:36
Sofia

Lycka till! Vilken tid och på vilken kanal sänds de?
Massa kramar!

2012-11-28 @ 16:16:03
URL: http://Inittowinit.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0