Snabba svängar

Fick ett samtal från chefsläkaren på primärvården i Sunderbyn igår (som jag självklart inte hann svara på, men han lämnade ett meddelande och skulle ringa upp idag, vilket han självklart inte gjorde) och han ville träffa oss inför Lex Maria-anmälan han håller på med. Så nu ska de alltså göra en anmälan?! Jag blir förvirrad. Det är visserligen han som hållt i hela analysen så jag litar ju hellre på honom, men håhåjaja. Får hoppas han ringer upp imorgon annars får jag väl ringa till Sunderbyn och be att få bli kopplad till honom.

Snabba svängar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0