26 september

Är det idag va?

Händelserapporten skulle vara klar i september och på måndag är det oktober. Någon som tror att den kommer hinna bli klar? Nej, inte jag heller. Kuratorn ringde till chefen för två veckor sen och då lät det som att det var väldigt mycket kvar på den. Jag blir så less! Hur lång tid ska det ta egentligen? Hur ska vi någonsin komma framåt om vi bara ska gå och vänta, stå och stampa på samma ställe hela tiden..?

Jag ber förresten om ursäkt för att jag inte svarar på era kommentarer, appen borde ha en sån funktion.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0