Jobb, jobb, jobb

Jag tycker det är rätt skönt att jobba så här, då slipper jag tänka så mycket. Men ja, det finns en gräns. Tre jobb och dessutom skola på heltid, det blir liiite för mycket. Nästa vecka är dock sista skiftet på Ok, då blir det lite lugnare. Den här takten kan nog ingen hålla. Idag var förresten min enda lediga kväll den här veckan, eftersom jag utökat Komvux till även tisdag, sen jobbar jag torsdag till söndag på OK. Ja min enda lediga kväll och jag har pluggat till halv nio. Yeey..?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0