Barnmorske- och läkarbesök.

Allt såg fint ut, magen hade växt en cm sen förra gången och låg nu på 32, hjärtslag 140. Allt såg också bra ut på ultraljudet. Liten beräknas nu väga 2100g, och strax under 3kg vid snittet. Bebisen knep med benen som vanligt, så vi fick inte bli helt säkra på könet den här gången heller. Vi får väl se när h*n plockas ut helt enkelt.

Jag fick ingen färdig tid till snittet, sköterskan var inte säker på hur de opererar den 8:e eftersom 9:e är en röd dag, men hon skulle kolla upp det och förhoppningsvis har jag tiden i brevlådan på fredag. Patienthotellet får jag boka själv så jag kan åka dit när jag vill, men jag skulle gissa att det blir kring måndag-tisdag veckan före. Vi får se, jag ska fundera på saken.

Min läkare var tyvärr ledig den veckan jag ska snittas, tråkigt för jag känner mig trygg med honom, men det går säkert lika bra med någon annan. Huvudsaken det blir gjort i alla fall.



Kommentarer
Carla82

Härligt att höra. Tittar in ibland och tänker på er ofta. Ska ha er i mina tankar 7/5. Kram/Carla82 från fl.

2013-04-16 @ 14:38:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0