Det börjar ordna sig

Det är väldigt irriterande när bloggappen inte fungerar, därav min frånvaro. Därför får ni inga bilder heller just nu tyvärr . Men här har det i alla fall hänt saker. Min kusin och hans sambo kom förbi igår med spjälsängen, så P har skruvat ihop den idag. Ska tvätta upp sängkläderna i vår nya tvättmaskin, som för övrigt blev installerad idag (yey!) , och sedan bädda den färdigt. Köpte en madrass idag också. Det enda som saknas till den är en sängmobil, men jag har inte hittat någon jag gillar än. Ingen brådska med det. 
 
Nu börjar det mesta vara färdigt för bebis ankomst. Mina föräldrar kommer förbi imorgon med vagn och sånt som var köpt till Alfred och P och hans kompis ska köra hem skötbordet i veckan. Saknas bara sånt där som blöjor, ersättning, salvor och sånt som kan vara bra att hemma, men det hinner jag springa efter jobbet någon dag och handla. Återstår då att packa väskan. Jag ska ha en stor packning med mig när jag åker till barnmorskan på fredag, utifall det ser ut att vara på gång. Jag ska boka patienthotellet från tisdag nästa vecka, men i värsta fall blir jag kvar där redan på fredag, så frågan är vad jag behöver ha med mig? Jag måste fixa lite serier och filmer till datorn som jag kan roa mig med i en vecka och sedan dagarna när vi förhoppningsvis är där alla tre. En massa godis och böcker att läsa, så ordnar det sig nog. Någon som har bra förslag på serier att ladda ner? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0