Färdig

Ja, i dubbel bemärkelse. Bebis beräknas som färdig och allt är klart för bebis ankomst. Sängen och vagnen är bäddade, skötbordet är organiserat, bb-väskan är packad, napparna kokta, kläderna ligger i byrån osv. Men bebis får allt hålla sig inne ett tag till.

Jag åker på sista besöket till barnmorskan imorgon, med all min packning. Förhoppningsvis kan hon kika hur det ser ut och förhoppningsvis blir jag inte kvar i Gällivare redan då. Jag vill helst vara i stan till på tisdag iaf, så jag hinner fixa lite till. Jag vaknade lite sent kan man säga, så det känns som att jag stressat en del nu. Men herregud, vad gör det om jag glömt något? Bebis ska ju ändå med oss hem sen så vi hinner fixa då, eller hur!?

Spjälsängen



Kommentarer
Lotta

Jenny klart bebis ska hem med dig Patrik lycka till på tisdag den 7 maj ska tänka på er kram Lotta

2013-04-26 @ 20:55:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0