Vagnmobil

Vagnmobilen från fina Sara på Videung har kommit. Fin blev den!

För övrigt har jag tagit tag i saker och ting idag. Hämtade hem alla bebissaker från mamma och pappa i söndags och nu har jag tvättat allt. Ska sortera imorgon och sätta in det i byrån, men allt upp till storlek 62 är tvättat, till och med lite i storlek 68. Ett väldigt stort steg för mig.

Shit, vad mycket kläder vi har förresten, inte kom jag ihåg att det var så mycket. Vi behöver knappt köpa något på ett år, typ.

Var med svärmor och handlade färdigt allt till sängen också, kuddar och lakan och spjälsängsskydd och allt man kan tänkas behöva. Vi har förvisso ingen säng än, men vi kan bädda en.

Nu är det sova som gäller, lång dag i Gällivare imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0