I städartagen

Jag känner mig riktigt på g idag, när vi steg upp ovanligt tidigt för att vara Eila, kl 10 (!). Har hunnit slänga på en tvätt, tömma diskmaskin och rensa ut för små kläder ur Es byrå, medan E har myst med pappa. Funderar på om jag ska ta tag i det större projektet och städa i min klädkammare, men P ska iväg på jobbet snart så det får nog vänta till en annan dag. Ensam hemma med Eila blir det inte mycket gjort, vi har en bestämd liten fröken som kräver underhållning, jag är glad om jag hinner laga och slänga i mig lite mat.

Två hela påsar med kläder i storlek 50 och några i 56 fick åka bort idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0