Ikea och dop och sånt

Jag tänkte mig att jag skulle bli duktig och uppdatera varje dag, men så kommer det saker emellan. Som Ikea till exempel, det blev en lång resa. Fyra timmar dit och sju och en halv (!) timmar hem. Eila ville inte riktigt sitta i bilstolen på vägen hem och blev hysterisk så vi fick stanna på var och varannan parkering efter vägen för att trösta. Tio mil tog ungefär tre timmar att ta sig igenom. Till slut, till slut somnade hon och de sista 20 milen sov hon gott. Då hade det dock blivit så mörkt så färden gick inte så fort i alla fall, men hem kom vi så småningom, strax före ett var klockan tror jag.

Nu lär det dröja ett bra tag innan jag tvingar iväg Eila på en långresa igen.

Idag har det också fixats inför dopet som är imorgon. Det ska bli spännande att se Eila när det kommer massa folk, hon älskar uppmärksamhet och människor. Igår pratade hon för fullt med prästen när vi gick igenom dopet. Hon lär vara i sitt esse.



Kommentarer
Cecilia

Eila och Casper har lite olika syn på det där med att åka bil ;)

Svar: Ja, det verkar så ;)
Jenny

2013-08-20 @ 09:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0