Sommarledigheten är över.

Nu har vardagen kommit även för oss. Jag hade introduktion på min kurs idag, så jag skickade iväg E med sin pappa en stund. Stilistik och textanalys ska jag läsa nu, men med en bebis som kräver sin uppmärksamhet får vi se hur det går. Som tur är har vi alla seminarier i denna delkurs mellan 10 och 11.30 och P jobbar fram till mitten av september från 13, så kanske, kanske ska jag lyckas. Jag får börja stiga upp tidigare varje morgon så hinner jag plugga lite, E sover ju ändå nästan alltid till elva, halv tolv efter morgonmålet.

Ja, vi får se hur det går helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0