Aj!

Jag må inte vara sådär jättehöggravid eller ha så stor mage, men nog fasen gör det ont att röra sig. Jag var en sväng på stan, tänkte bara smita in på HM och köpa lite basiclinnen, men jo hejsan. Strl. 34 och 36 var det enda som erbjöds. Ha! Säger jag åt det. Fick springa in på varenda affär för att hitta vad jag ville ha och nu gör det ont. Mina fogar är inte med mig för tillfället och stödbältet ger mig ont i ryggen, men man får väl välja vad som är värst. Och jag tänker inte klaga, så jäkla farligt är det inte, bara lite tungt att röra sig.

V. 27-mage.

 



Kommentarer
Linn

Nämen titta vilken fin mage! o fin mamma oxå! :)

Svar: Tack Linn! Men så yttepytte jämfört med din fina mage. :)
Jenny

2013-02-10 @ 22:50:29
URL: http://litethoppomliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0