Bebisens första pryl

Igår beställde jag första saken till bebis. Jag lovade mig själv att efter ultraljudet på onsdag skulle jag gå och köpa någonting, men nu kunde jag inte låta bli. Fina Sara som har sidan Videung på Facebook la ut en så himla fin vagnmobil med ugglor, så jag var bara tvungen att beställa. Hon virkar (stickar? Jag vet inte skillnaden..) så himla fina saker i terapeutiskt syfte. Hon startade sidan efter att sonen Vide dog i mamma Hannas mage i fjol. 20% av alla intäkter går direkt till Spädbarnsfonden. Gå gärna in på Facebook och spana in hennes alster. Det finns mjukisdjur och annat, jag har köpt ett mobilskal av henne förut, se bilden nedan.
 
 
 
Sök på Videung på Facebook så hittar ni Saras sida. Där hittar ni också bild på vagnmobilen som jag hoppas få om en månad ungefär. Då hinner jag vänja mig vid tanken på att jag faktiskt vågat beställa något.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0