Jag tycker om min barnmorska

Ju fler gånger jag träffar henne desto mer ser jag skillnaderna mellan henne och den barnmorska jag hade med Alfred. Hon är så otroligt mycket mer professionell. Jag känner mig trygg med henne och hon är lätt att prata med. Hon känns som en barnmorska ska vara. Jag vet inte, men det kändes aldrig helt hundra med den förra barnmorskan. Då visste jag ju inte hur det skulle vara, så jag tänkte väl att alla var så. Men uppenbarligen inte. Den jag har nu är så otroligt mycket bättre, och det säger jag inte enbart på grund av allt slarv som den förra bidrog till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0